Giften zijn altijd van harte welkom. Maar er is nog een manier van doneren. Door de aankoop van een prachtige puzzel of boek voor uzelf of iemand anders helpt u de kraamprojecten ook. En u bent er niet eens meer geld aan kwijt dan in de winkel.

De opbrengst van de verkochte artikelen gaat volledig naar onze kraamprojecten in ontwikkelingslanden. Met deze financiële steun kan bijvoorbeeld een bloedtransfusie (7,50 euro) of zelfs een keizersnede (100 euro) bekostigd worden. Stichting Baby Hope geeft zo samen met u een moeder én kind een eerlijke start.

Puzzels

De kleurrijke, stevige houten puzzels hebben een hoge educatieve waarde. Peuters vanaf 3 jaar beleven veel plezier aan deze uitdagende dierenpuzzels. Bovendien leren ze spelenderwijs de letters van het alfabet of de cijfers kennen. De puzzels zijn gemaakt van verantwoord gekweekt hout, de gebruikte verven en primers zijn niet giftig en alle puzzels bezitten het CE-keurmerk.

Boeken

Koop een leuk boek en doneer tegelijkertijd een bedrag aan Stichting Baby Hope.