Prijzen
Alle prijzen zijn vermeld in euro's en exclusief verzendkosten.

Voor meer informatie over de artikelen kunt u contact opnemen met Stichting Baby Hope per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bestellen binnenland
Bestellen doet u per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. bij Stichting Baby Hope. U ontvangt van ons altijd per e-mail een bevestiging van uw order met daarin vermeldt het aantal artikelen, het totaalbedrag en de betaalgegevens.
Wilt u grote aantallen bestellen neem hierover dan van tevoren contact op met Stichting Baby Hope per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Wij kunnen dan voor u controleren of deze aantallen op voorraad zijn en zo niet u informeren over ev. levertijden en eventueel extra verzekerd verzenden.

Bestellen buitenland
Op dit moment kunnen bestellingen met adressen buiten Nederland niet in behandeling worden genomen.

Betalen
Betaling kan uitsluitend vóóraf plaatsvinden door overmaking per bank of giro van het totaalbedrag op onze bankrekening NL54INGB0009599914 t.n.v. Stichting Baby Hope te Nieuwkoop o.v.v. het soort puzzel dat u wenst te ontvangen en het aantal. Als datum van betaling geldt de datum van creditering van de girorekening van Stichting Baby Hope. Is de betaling na twee weken nog niet ontvangen dan wordt de bestelling geannuleerd.

Levertijd
Voorraadartikelen worden normaal gesproken binnen 2 tot 3 werkdagen na ontvangst van de betaling verstuurd. Blijken de artikelen op dat moment niet voorradig dan neemt stichting Baby Hope hierover contact met u op.

Verzenden
Al onze bestellingen worden als small pakketpost verzonden via DHL en aangeboden op het door u opgegeven afleveradres. Het is mogelijk om het te versturen naar een DHL service punt, wat de kosten van versturen verlaagd. Als dit voor u wenselijk is, dan kunt u dat aangeven in uw bestelling.

Uw bestelling heeft u zeven dagen vrijblijvend op zicht. Stichting Baby Hope zal er alles aan doen om u 100% tevreden te stellen. Als er om welke reden dan ook problemen zijn met de bestelling, kunt u altijd contact opnemen met Stichting Baby Hope per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Mocht het geleverde artikel echter niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u het artikel binnen 7 dagen in de originele staat onder opgaaf van redenen en daarbij behorende ordergegevens (e-mail met orderbevestiging) retourneren.
Puzzels waarvan het folie is verwijderd, kunnen wij helaas niet retour accepteren.
Na ontvangst van de teruggestuurde artikelen wordt het aankoopbedrag binnen 7 dagen terug op uw rekening gestort. De verzendkosten voor het retour zenden worden door ons niet vergoed.

Privacy
Alle klantgegevens worden slechts gebruikt voor het uitvoeren en afhandelen van de bestellingen. De klantgegevens zullen niet aan derden worden verstrekt. Stichting Baby Hope is wel verplicht bestelgegevens over een bepaalde periode te bewaren. Deze hebben wij nodig voor de verplichte administratie zoals omzetoverzichten en belastingen.

Ontbinden
Een overeenkomst komt slechts tot stand na acceptatie van uw bestelling door Stichting Baby Hope. Stichting Baby Hope heeft het recht om de overeenkomst om haar moverende reden te ontbinden. Indien Stichting Baby Hope van deze bevoegdheid gebruikt wenst te maken, dient zij de overeenkomst binnen 7 dagen na het sluiten van de overeenkomst te ontbinden en wordt u hiervan schriftelijk of per elektronische post op het door u opgegeven (elektronische) adres op de hoogte gesteld.

Disclaimer
Deze site is ontwikkeld en wordt beheerd door Stichting Baby Hope, gevestigd in Nederland. Dientengevolge zullen de aansprakelijkheid, voorwaarden en condities uitsluitend bepaald worden volgens de Nederlandse wetgeving. Stichting Baby Hope behoudt zich het recht voor om op elk gewenst moment wijzigingen aan te brengen aan deze website, in het assortiment, alsmede de aansprakelijkheid, voorwaarden en condities. Alle geschillen tussen partijen zullen bij uitsluiting worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde rechter in Nederland.