Stichting Baby Hope zamelt materialen in voor projecten in verschillende Oost-Europese landen:

Albanië --- Voor Albanië werkt Baby Hope samen met de Stichting Albanië Comité Huizen en met Stichting Albanië. Op jaarbasis gaan er 100 zakken met kraammaterialen vanuit Huizen naar Albanië, waar de Nederlandse Anne-Lise Lubbers zorgt dat de materialen in een ziekenhuis en bij vrouwenhuizen terecht komen. Meer weten? Kijk op www.albanie.org.

Ook Stichting Albanië zorgt dat er kraammaterialen in Albanië terecht komen. Eén keer per maand rijden ze met een trailer vol hulpgoederen vanuit Nieuwkoop naar een medisch centrum in Albanië. Meer weten? Kijk op www.hoopvooralbanie.nl.

Roemenie -- S.O.E.B. - Boskoop, www.s-o-e-b.nl

Stichting Kinderen in Nood (Bussum), www.kindereninnood.nl

Commissiehulp Roemenie (Hardinxveld-Giessendam), www.commissiehulproemenie.nl

Serafim (Leusden), www.serafim.nl

Stichting ZoBeRo (Moerkapelle), www.zobero.nl

Oekraine -- Stichting Holland Ukraine (Nieuw Vennep) www.holland-ukraine.nl

Stichitng Ukraine Holland (De Rijp), www.stichtingukraineholland.nl

Stichting Spoetnik (Vlaardingen), www.spoetnik.nl

Roemenië --- De hulporganisatie Gain Holland halen regelmatig kraammaterialen op bij de depots van Stichting Baby Hope en verdelen ze over diverse projecten in de hele wereld, waaronder Roemenië. Meer weten? Kijk op www.gainhelpt.nu

De kraampakketten van Baby Hope gingen ook naar Polen, via een project van de politie Noord Limburg, te weten Stichting Blauw, naar de afdeling verloskunde van het ziekenhuis in Usztryki Dolne. Meer informatie via www.stichtingblauw.nl. Eind 2022 zal dit afgerond worden en stoppen.