Inzamelpunten

Geeft u kraamvrouwen in ontwikkelingslanden ook graag een sprankje hoop op een betere toekomst? Breng dan uw ongebruikte kraammaterialen naar een inzamelingspunt bij u in de buurt! Neemt u eerst even contact op met de betreffende vrijwilliger, om te overleggen over het juiste tijdstip?

Wanneer u op de provincie van uw keuze klikt, krijgt u een overzicht van de inzamelingspunten in uw regio. Klikt u vervolgens op de naam van het inzamelpunt, dan ziet u de contact gegevens.

Materialen mogen ook opgestuurd worden naar Stichting Baby Hope, p/a Balgweg 31, 1764 KB BREEZAND.

Tip:

Via DPD of DHL vanaf 4,50 euro naar het servicepunt: Als adres invoeren Balgweg 31, 1764 KB Breezand (Het pakket richten aan Stichting Baby Hope + ophaalbericht naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

(Het dichtstbijzijnde servicepunt voor DHL is EP Dorrestijn aan de Burg. Lovinkstraat 27 in Breezand en voor DPD is dat Sigarenmagazijn Jeanette aan de Molenvaart in Anna Paulowna)