Inzamelpunten

Geeft u kraamvrouwen in ontwikkelingslanden ook graag een sprankje hoop op een betere toekomst? Breng dan uw ongebruikte kraammaterialen naar een inzamelingspunt bij u in de buurt! Neemt u eerst even contact op met de betreffende vrijwilliger, om te overleggen over het juiste tijdstip?

Wanneer u op de provincie van uw keuze klikt, krijgt u een overzicht van de inzamelingspunten in uw regio. Klikt u vervolgens op de naam van het inzamelpunt, dan ziet u de contact gegevens.

Materialen mogen ook opgestuurd worden naar Stichting Baby Hope, p/a De Feart 83, 9247 CL Ureterp (tip: via kiala.nl kunt u het pakket versturen voor 3,95. Kies dan voor 9247 CM, Total Wagenaar, en het ophaalbericht naar  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . of via DHLforyou voor 5 euro: kies dan voor 9247 BC, Primera Ureterp en het ophaalbericht naar  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. )